doruri din zi de toamna

Octombrie 11, 2008 at 1:41 pm (maruntisuri)

mi-e dor de mare.

azi a fost una dintre zilele alea in care te plimbi prin parc si razele de soare te mangaie asa pe par si iar iti aduci aminte de mare.

intotdeauna mi-a placut senzatzia aia cand iti intinzi cearceaful pe nisipul denivelat ,iar vantul il tot impinge asa ca si cum ar vrea sa ridice steagul alb intr-o victorie.da.era victoria noastra.semnul ca in sfarsit gandurile tale le-ai incuiat in ladita din pod pe care nu ai de gand sa o mai stergi de praf toata vara.

si stai asa cu palaria de paie pe cap.si nu faci nimic.nisipul te gadila intre degete si soarele te imbratiseaza cu voalul lui transparent si caldut.

si asa iti petreci ziua.mahmur pe un cearsaf.cu o palarie si o sticla de apa.

si parca nici drumul nu e asa lung.trenul ne-a devenit camarad.mai nou scartaiutul rotilor imi seamna cu o melodie ce-mi aduc eaminte de ea..de mare.

si mi-e dor. tare.

Lasă un răspuns

