Gustul amar al stresului cotidian

Octombrie 11, 2008 at 1:49 pm (maruntisuri)

Traim intr-o lume de stresati.
1.ne trezim dimineata si ne gandim ca trebuie sa mergem la scoala..avem test la mate si ne asculta aia de romana.nu stiu nimic…Daca chiulesc o sa am media mica…OK asta in timpul saptamanii.

2.te intalnesti cu el.Dar oare o sa ma placa?dar imi sta bine parul?fusta mea e destul de apretata si cosul ala de sub barba sigur nu se vede?ce-o sa fac daca ma intreaba „aia”.Da.asta inseamna stres.Si trebuie sa recunoastem ca ne intalnim zilnic cu stresul.Am ajuns sa ne facem, griji pentru orice.

Am ajuns sa ne gandim mai mult la maine decat la azi.De la maine ajungem sa ne facem griji pentru ce se va intampla peste o luna..peste un an..la 30 de ani..la 40..la 60..si pana la urma ajungem la intrebarea simpla:”pentru ce traim daca tot murim?”.

Am ajuns sa ne pierdem in cotidian si sa nu ne mai bucuram de ziua de azi.de frumuseatea unui zambet.de o mana intinsa de catre un prieten. de o raza de soare ce ne mangaie obrajii…si cea mai trista parte este aceea ca multi suntem constienti de acest fapt si nu facem nimic.

M-am saturat sa ma gandesc de 1000 de ori inainte sa spun ceva.Sa intorc pe toate partile o decizie luata.Vreau sa zbor.sa ma eliberez de tot ce inseamna acest cotodian.Vreau sa fac „asta” pentru ca „asta” imi canta inima in acel moment”x”. Si asta am sa fac.

Si daca ceva nu o sa-mi iasa exact cum vreau eu.Admit ca am gresit in momentul respectiv,dar niciodata nu voi regreta decizia respectiva.Pentru ca asta am simtit ca vreau sa fac.Si asta probabil ma face sa ma simt mult mai bine decat intrebarea aceea ce ne batuie pe toti”daca faceam cum vroiam eu ce era?oare era mai bine ?oare era mai rau?”.NU.Eu vreau sa ma lovesc singura de perete,sa simt ca acea durere mi-am provocat-o singura …si ca nu am ajuns sa fiu un dresat al societatii.

Si cine a spus vorba aceea”Traieste clipa!”a fost un mare intelept

Lasă un răspuns

