intoxicati,asa eram si eu odata

Octombrie 11, 2008 at 2:10 pm (dragoste adolescentina)

 

Si toti sunteti niste intoxicatzi cu dragoste care parka aveti ochii lipitzi cu eu shtiu ce de nu vedeti niciodata decat partea frumoasa dintre asa zisul”noi”. Si stateai pe banca aia cu ea si ea ti-a spun k te iubeshte si tu i-ai soptit la ureche k tu o iubesti mai mult.Oare panza asta de paianjen o sa se formeze in capul tutror atunci cand incepem sa rostim cuvinte de al caror sens nici macar noi nu avem habar?!si ce?ce daca a spus k te iubeshte?acuma tot tu stai si plangi si simtzi k nimic nu mai are sens..k totul se invarte in jurul unui univers ce a apus,tot tu te hraneshti cu amintirea de ieri si inca incerci sa o transformi in amintirea ce o vezi avea poimaine despre acest ieri.Tu inca vezi o manutza fantomatica ce se indreapta spre tine..nu mai te apleca atat k sa o ajungi k nu e sigur k o sa o apuci vreodata,si dupaia ce?nu tot tu o sa suferi?!si nu intzelegi..tu tot te apleci dupa ea…si shtiu cum e ptr ca si eu am patzit la fel..sh manutza parka vine parka pleaca ..nici ea nu shtie..tu inca speri.Si noaptea se lasa sh in gandul tau e tot ea. Tu nu vrei sa accepti k dragostea asta s-a spulberat ca zapada la prima ploaie…si suferi..si inca o sa mai suferi mult timp!dar asta am patzit cu totzii…nu te judec ptr k sip e mine m-au judecat altii sin u a fost bine deloc. Si eu credeam in dragostea asta afurisita care ne mananca sufletul fara sa-I pese de nimic.Dar am reushit sa lupt sh am invins si acum nu ma va mai distruge.ptr k nu ii voi maid a voie.dak ma gandesx bine…tot raul mi l-am facut cu mana mea..eram prea slaba.acuma m-am schimbat. Si shtii am aflat k dragostea asta nu va fi neconditonata..chiar dka eu si tu visam la „noi”..ma pierdeam in iluzii si traiam in basme in care si zmeii pareau simpatici.La un moment dat imi deschisesem o crescatorie de fluturi in stomacul meu..dar acuma mi-am dat seama k fluturii astia nu mai au stomac in care sa zboare si k nu prea o o afacere durabila chestia asta cu fluturii.. Ah..si sa nnu uitzi niciodata k totul are un inceput si un sfarshit..si k nu o sati fie niciodata ushor cand se termina!!

Lasă un răspuns

