Prea ocupati

Octombrie 11, 2008 at 2:25 pm (maruntisuri)

Si acuma e seara.stau intr-un ungher al camerei mele si citesc din cartea aia de unde tu imi citeai odata povesti cu zane si zmei,cu feti frumosi si ilene cosanzene ,ce imi indulceau mereu ochii intr-un somn adanc.dimineata razele de soare imi mangaiau ochii si eu ma trezeam zambind din visul in care cosanzeana mea se casatorise cu printul pe calul acela ce a fermecat-o.

te asteptam.deja a trecut o ora de cand ar fi trebuit sa te intorci.inca stau si ma uit asa pe geam.si incepe sa ploua.si mai ok.asta mai lipsea.

ma duc sa beau apa.ma uit asa cum curge apa in pahar.privesc prin ea.totul se vede atat de neclar.daca ma uit mai bine parca lucrurile incep sa prinda contur.e exact ca viata asta.e atat de neclara si niciodata nu poti sa-i vezi un sens real.

ok.deja deviez.

cum ma tot gandesc eu la tot felul de nebunii ce se lovesc asa haotic prin capul meu,aud masina ta.ma uit pe geam.ai ajuns…dar ai intarziat deja vreo 3 ore.ok.te iert.

iti deschid usa.tu treci asa repede pe langa mine.te duci in camera aia a ta care e atata de rece si intunecata.apari imbracata in haine de casa si te apuci sa mananci.

Hey!sunt si eu pe aicinu spui nimic.dar in schimb observi stiu eu ce pata pe pardoseala aia ce ai spalat-o tu ieri.si incepi:”copile,nu esti atenta niciodata.in casa asta nu se poate pastra curatenia niciodata”.DA stiu.,cunosc prea bine obsesia asta a ta.dar bine ca nenorocita asta de pata o vezi si pe mine nu ma vezi.

nu stiu.incercsa nu exagerez dar de cateva zile .ce zile?saptamani.parca nu mai exist.cred ca iar te-ai prins in rutina asta.servici.somn.servici.somn.

da.asa suntem toti in ziua de azi.alergam ca niste tauri in ringul lor rosu.ne lovim cu capul de margine dar nu ne potolim.cred ca instinctul asta si-a pus amprenta pe fiecare dintre noi.cel putin pe voi adultii.dar eu nu am inteles niciodata…de cand am schimbat banii au pus astia ceva etichete sau placute rosii pe ei de nu va mai saturati sa-i alergati?nu obositi si voi?of.si eu credeam ca numai caii au puse la ochi aparatori ca sa vada doar inainte.

si nu e ok deloc.

degeaba vorbesc.oricum nimeni nu ma aude.sau poate daca ma aude nu ma va lua in seama sigur .

Lasă un răspuns

