ceata de cuvinte

Octombrie 12, 2008 at 6:17 pm (Uncategorized)

 

 

Toti suntem niste influentabili si ne lasam purtati de vantul vorbelor si inghetati de gerul invidiilor.

Oricat am sustine si resustine ca „Nu,eu nu sunt asa”,va exista un moment de slabiciune in care te vei lasa luat si tu de vant.

Recunosc ca si eu ma las influentat,constient sua inconstient si ma prind in jocul acesta parsiv al existentei si ma invart in acest carusel.

Din toate turele in care am intalnit caruselul acela ,am invatat ca trebuie sa simtii dincolo de cuvinte .Cuvintele sunt ca acea ceata de dimineata,pe care trebuie sa o infrunti pentru ca vedea cu claritate drumul.De multe ori aceasta ceata incearca sa se depuna la loc,oricat te-ai lupta cu ea,dar am invatat ca eu sunt singurul care poate sa o dea la o parte,dar totodata singurul care poate sa o lase acolo,sa se depuna si sa faca totul la fel de neclar si confuz ca inainte.

Am mai invatat ca atunci cand iubesti trebuie sa privesti doar prin ochii sufletului daca vrei sa fi cu adevarat fericit.Ceata aceasta ni se depune ca o naluca si in suflet si in ganduri.

and It`s a wild wrong world we `re living in ,honey!

2 comentarii

  1. clau said,

    al emo blog

  2. roxana said,

    cand iubesti cu adevarat, involuntar privesti doar cu sufletul.
    daca ajungi sa analizezi cu mintea, deja nu mai e iubire.
    si-n plus, cand iubesti, oricum esti orb.
    deci ce mai vezi?

Lasă un răspuns

