prietenii

Octombrie 12, 2008 at 3:26 pm (maruntisuri)

Prietenii:Unul dintre cele mai de pret valori ale sufletului,din ce in ce mai des inegrita de funinginea neagra si inselatoare a vremurilor de azi.

Tot timpul am avut impresia ca sunt inconjurata de foarte multi prieteni,dar cu timpul mi-am dat seama ca defapt,asa zisii prieteni poarta masti scumpe pe care brodeaza cu mult tact zambete false si iti ofera umeri de ceara pe care sa plangi,umeri care se topesc la prima lacrima calda care ii atinge.

Ieri mergeam pe strada si deodata telefonul meu a inceput sa sune.L-am scos de graba din buzunar si mare mi-a mi-a fost mirarea cand am observat ca pe ecranul telefonului aparuse numele unei vechi amice.Un suras mi s-a desenat in coltul gurii,gandindu-ma cat de draguta este ca si-a adus aminte de mine,ca probabil vrea sa mergem la un ceai si o prajitura sa depanam amintiri din vremurile acelea apuse.Dar se pare ca m-am inselat.Amica mea veche nu s einteresa de mine,de viata mea si nici nu ii era dor sa depamnam amintiri.”poti sa-mi dai cartea de engleza?”.Au fost cuvintele ei.Acestia sunt acea categorie de prieteni care sunt langa tine doar atunci cand au nevoie de ceva.

Ti s-a intamplat vreodata sa te intelegi extraordinar de bine cu o persoana o perioada de timp,apoi acea persoana sa se evapore pur si simplu din viata ta,fara sa stii unde cum si cand a disparut in ceata amintirilor,apoi unica explicatie pe care s ao primesti sa fie „am simtit ca nu mai e ce era intre noi”.Dar sa intalnesti persoana aceea intamplator pe strada de mana cu „baiatul acela”,de care ea incerca sa te protejeze,ca sa nu ajungi sa suferi.

Traim intr-o lume plina de invidii,in care rautatea valseaza brat la brat cu inselaciunea si ipocrizia,o lume in care dragostea si sinceritatea au fost maturate de catre maturile de priviri incruntate in cele mai adanci colturi ale intunericului.Tot mai multi,fara sa ne dam seama ne prindem in valsul acela nebun si uitam sa iubim,da oferim un zambet si o imbratisare sincera celui de langa noi.Uitam sa intindem o mana calda celui neajutorat,ci preferam sa aruncam cu pietre in el,deorece nu ne aduce niciun „castig” daca il ajutam.

Da prieteniile din ziua de azi sunt bazate pe interesul de a obtine ceva,pe invidie si razbunare.

Traim intr-o lume rea,iar eu ma voi lupta sa nu fiu prinsa in uraganul ce se apropie cu pasi repezi si matura fiecare suflet in care a mai ramas o urma de speranta.

Iar vorba aceea „Prietenii ti-i poti numara pe degete de la o mana”este adevarata,uneori poate ca ai chiar prea multe degete si prea putini prieteni…

6 comentarii

  1. dragonflyparadise(roxana*) said,

    pisi, de ce ai pus poza asta? era cu drepturi de autor.

  2. dragonflyparadise(roxana*) said,

    adica –>
    descriere poza: gaby, motz, andreea, roxana.

  3. dragonflyparadise(roxana*) said,

    e chiuta, asai? asai 🙂
    e de corazon :X

  4. dragonflyparadise(roxana*) said,

    e ciudata afacerea cu pritenii…
    mai bine apucate de alte afaceri :-” :>

  5. dragonflyparadise(roxana*) said,

    de ce iti scriu 100…0 de commenturi la acelasi post?
    valoarea pozei e de vina :))

  6. Lore. said,

    AI DREPTATE, rareori da’acum a fost profundă. Sfatul meu e să concentrezi ce zici fără atâtea rânduri. 😀 mai scurtuţ că’i mai făinuţ :*

Lasă un răspuns

