marul otravit

Iunie 1, 2009 at 8:12 pm (Uncategorized)

86484fea1fcaa93f

Tot timpul imi doresc ceea ce nu voi avea niciodata.Asa sunt oamenii facuti sa nu aprecieze ceea ce au,sa tanjeasca dupa ceea ce stiu ca nu vor avea si inconstient se lasa purtati de vant in universul acela al iluziei,pentru ca apoi sa piarda si ceea ce aveau cel mai de pret.

Unele lucruri devin irecuperabile,pentru ca apoi sa iti vina sa te dai cu capul de toti peretii si sa incerci zadarnic sa iei inapoi..macar o bucatica,cat se poate de mica,din ce aveai si cand reusesti uiti din nou sa apreciezi.

Partea trista din toata povestea este ca, desi realizezi ca nu este bine sa tanjesti dupa acel mar otravit, tot nu iti poti lua gandul de la el.Mereu m-ai tentat.Mereu cand ma plimb prin gradina si admir merele, imi arunc o privire in curtea vecinului si ,desi stiu ca acele mere arata frumos doar la suprafata, salivez ore in sir la ele fara sa ma mai gandesc ca ar trebui sa ma mandresc cu ceea ce am eu.

Asa esti si tu pentru mine…o otrava.Dar,otrava aceasta incepe sa imi placa din ce in ce mai mult.Ma atrage mirosul,culoarea,forma…ma atragi tu.Esti magnetul meu,dar de fiecare data ma indrept spre tine cu acelasi pol,inconstienta de faptul ca doar polii opusi se atrag.Ma respingi azi,dar intotdeauna visez ca intr-o zi voi reusi sa ma orientez in asa fel incat polii nostrii sa corespunda intru totul,sa se uneasca si sa stea acolo lipiti pentru totdeauna.

Mi-am dat seama ca privesc totul la un mod mult prea ideal si ar trebui sa ma aduca ciineva,din cand in cand cu picioarele pe pamant.Nu e rau sa visezi, insa visarea aceasta trebuie sa aiba limite si  iti poti depasii propriile limite doar in momentele in care esti 100%sigur ca merita(cazuri mult prea rare pentur lumea meschina in care ne invartim).

Inca tin in mana marul meu frumos si rosu, dar de fiecare data cand ma plimb prin gradina ma tentezi.De multe ori suntem atat de aproape de marul otravit,aproape muscam din el…si,cateodata chiar muscam.Consecintele:inca o loovitura cu capul de perete si m-am potolit…sau poate doar pentru ziua de azi.

M-ai tentat si azi.Ma vei tenta si maine.Imi faci rau..un rau care imi place…dar sper sa am puterea sa nu schimb ceea ce am..pe ceea ce stiu ca nu voi avea niciodata,

Lasă un răspuns

