my own personal brand of heroine.

Iunie 1, 2009 at 8:41 pm (Uncategorized)

Nu este bine sa ai vicii,dar cu totii suntem viciosi.Unul fumeaza,altul bea,altu se drogheaza.

Toata viata am sustinut ca nu sunt un om vicios,pana cand ai aparut tu.

Imi scurg paharul de ganduri desi mi-am promis ca nu voi face asta niciodata,cel putin in cazul tau.

Un zambet,o imbratisare, o atingere de buze,plina de drag pe obrajii mei, in care imi explodeaza toata emotia cand te vad, si sunt cea mai fericita persoana de pe pamant in ziua aceea. Imi spulberi orice gand despre el, imi fugaresti pamantul de sub picioare, ma arunci in butoiul plin cu fericire aparenta,imi alergi prin vene cand nu te vad si adaugi doza zilnica de ganduri, ce ma fac sa zambesc, in cafeaua de dimineata.

De multe ori uit sa respir, uit cine sunt, uit ca nu e bine sa fii un om vicios, dar stii si tu cum e,odata ce iti descoperi drogul ce te face fericit nu mai poti sa te lasi,chiar daca esti constient ca te distruge pe zi ce trece.

Tu stii sa ma arunci in  in abis si sa ma ridici pe cele mai inalte culmi ale reveriei doar cu simplul tau zambet.Cateodata incerc sa-mi dau seama ce gandesti, sa deslusesc ce se ascunde in spatele acelor ochi in care ma inec ,in spatele acelui zambet strengar care stii sa mi-l arati exact in momentul in care imi doresc sa mi-l arati.

Si totusi…nu inteleg si probabil nu voi intelege niciodata ce se ascunde in spatele acelui zambet care imi opreste respiratia si imi ruleaza filme la nesfarsit in sufletul meu visator si naiv.

Probabil esti mai timid…asta mi-as dori din tot sufletul meu sa cred..sau probabil ca pur si simplu nu iti pasa.

ps:sa stii ca poti sa-mi scrii.

cu mult drag,

v

1 comentariu

  1. doca said,

    sa sti ca si tu poti sa-mi scrii!

Lasă un răspuns

